WhatsApp Image 2021-02-01 at 23.09.48

Wie zijn wij?

Wij zijn opgericht op 25/07/2008 te Kerkrade, bij ons in de opvang zijn veel verschillende dieren te vinden deze dieren leven naar het doel NO KILL, onze manier van verzorgen zou niet mogelijk zijn door onze vrijwilligers en onze sponsoren.

Door omstandigheden worden deze dieren aan ons afgestaan, zodra deze bij ons in de opvang zijn krijgen ze op de eerste plaats een medische check, dit wordt gedaan door onze dierenartsen. Na deze check worden de dieren met alle liefde verzorgt zo hopen wij uiteindelijk het geschikte baasje te vinden. Over adoptie kunt in ons menu meer informatie terug vinden.

paardnseeuw
Logo-inzamelpunt

Hoe kan jij helpen?

U kunt een vrijwillige gift doneren naar ons rekening nummer NL58ABNA0605020817 t.n.v Dierenstichting Hope.

Indien u liever met een van onze bestuursleden wenst te spreken, dan is dit mogelijk om dit telefonisch te overleggen met : Wim (+31) 6 38472348 of Samira (+31) 6 48515826.

Tevens kunt ook met ons contact leggen per email : info@dierenstichtinghope.nl. Daarnaast zijn wij als Dierenstichting Hope ook zeer milieubewust bezig.

Wij verzamelen op deze mannier ook kleding/oud ijzer, dit doen wij om de uitgave van onze stichting te bekostigen. Het kledingverzamelpunt van Dierenstichting Hope is gevestigd op de Itallielaan 85, 6414 TM Heerlen. Voor ons gebruik heeft Stichting Dierenlot deze kledingcontaiers beschikbaar gesteld (Kijk voor de actuele locaties).

Wij halen op telefonische afspraak oud-ijzer op, u kunt hiervoor contact leggen met onze voorzitter Wim – (+31) 6 38472348). Dit geld alleen voor de gehele regio zuid-limburg

Ons Bestuur

Ons bestuur bestaat uit de volgende personen

Wim – Voorzitter