headerslider

Onze dieren

We gaan iedere maand een opvangdier in het zonnetje zetten!.

Minouse is het eerste dier wat wij in het zonnetje zetten.

Minouse is bij ons terecht gekomen als een zwerfkat ze liep bij mensen achterom met honden, deze honden waren niet gediend van haar aanwezigheid, deze persoon heeft contact met ons gezocht of wij haar wilden opvangen.

We hebben haar direct opgehaald en zo werd ze Minouse genoemd. In de eerste tijden liet Minouse duidelijk zijn dat ze een kleine heks is. Zo is ze een paar keer ontsnapt naar buiten en hebben we dag en nacht gezocht naar haar.

Godzijdank vonden wij haar redelijk snel. Door dit aparte karakter werden wij smoor verliefd op haar. Maar toen kwam een spannend moment. Een adoptant wilde haar adopteren. Zo mocht ze dan ook mee naar haar nieuwe huisje. Samira onze secretaris heeft flink wat tranen gelaten want eerlijk, het was haar lieveling.

Na een poosje kregen wij telefoon de match was er helaas toch niet zo doende kwam Minouse terug. Na wikken en wegen hebben we dan ook besloten om Minouse niet meer te laten gaan en hebben wij haar zelf geadopteerd en ze mag levenslang bij ons blijven

Dier van de maand: extra uitleg

Momenteel bestaat onze opvang uit + – 50 dieren. Dit is dan voor ons ook teveel om deze allemaal tegelijkertijd op de website te plaatsen. Zo doende zijn wij op het idee gekomen om iedere maand een opvang dier in het zonnetje te zetten. Zo komt er dus regenmatig een nieuw opvang dier op de website te staan, met als toekomst dat we uiteindelijk alle opvang dieren op de website hebben staan.